czwartek, 3 stycznia 2013

Nowe "jutro"

Nowy Rok dał mi początek nowemu życiu. Niektórzy zauważyli we mnie zmiany na lepsze. Chcę tak dalej. Dzisiaj wstałam o 6 na siatkówkę z nadzieją, że ten dzień będzie udany i nie zawiodłam się. Tylko przytrafiły się 3 siniaki.
Geografia- oglądanie filmu. Na niemieckim dowiedziałam się o 6 która od miesiąca jest w dzienniku. Zajęcia artystyczne- kolejne zaginięcie mojego rysunku. Po szkole poszliśmy z dziewczynami do przyjaciółki. Nie obyło się bez głupawki i nagrywań na telefon.
Jutro biorę aparat i może wyruszę w teren, więc będzie można się spodziewać nowych zdjęć w następnym poście.


3 komentarze:

  1. Elena ♥
    następnym razem zrobimy masę zdjęć, zobaczysz :*
    faktycznie, siatkówka była udana ^^ :)
    pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. oesu, jak sobie przypomnę te filmiki, masakra! ;)
    yrrahydur

    OdpowiedzUsuń