niedziela, 6 stycznia 2013

Zwyczajnie

Jest u was śnieg? Bo u mnie cudownie. Dzisiaj spędziłam dzień na oglądaniu zmagań Justyny Kowalczyk i niezłych skoków Kamila Stocha, Gregora Schlierenzauera i oczywiście mojego ulubionego Macieja Kota.
Od rana padał śnieg, więc wykorzystałam okazję i poszłam zrobić zdjęcie zimie w lesie. Śliczna sceneria. Zrobiłam jedno bo jak się okazało bateria nie naładowana.
Znowu mnie ręka boli to mama straszy, że uda się ze mną do ortopedy. Jutro lekcje na 10 będę miała czas na przygotowanie się. Na jutro ten wiersz, będzie dobrze...oby. Miłego wieczorka :*


4 komentarze:

  1. ojejku, ale śliczne zdjęcie ♥
    gdzie u Ciebie jest lasek taki? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie to nie u mnie :*
      To pod lasem nad Wici :*
      Dziękuję ♥

      Usuń
    2. kurcze, jakbyś nie powiedziała, to bym nie wiedziała :D

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń